lördag 15 augusti 2009

Matprovning

Idag besökte vi det underbara landet Yoghurtland! Detta landet kommer vi att besöka fler gånger när vi är här. Du går in och tar en mugg, fyller den med allt från cheesecake, kokos till jordgubb och chokladsmak. Därefter går du till tillbehören som innebär frukter som blåbär, jordgubbar m.m. och annat snask som marshmallowos, smartis-choklad m.m.

Fantastiskt!

När vi kom till Ralphs, en mataffär, var jag bara tvungen att prova de om talade Macaroni and Cheese............

.... och det gör jag aldrig om. Fy faan vad räligt!
Anvisning: koka upp mackaronerna, häll av vattnet, häll på mjölk och lite smör, rör i ostpulvret. Usch... Men provat har jag gjort iaf.

Imorn hoppas vi på strand- eller poolhäng :)

2 kommentarer:

catarina sa...

Hej
Mums........... Ännu en anledning att komma och hälsa på er. Synd att makaronerna smakade så illa, annars är det väl något som du brukar inta efter en kväll på stan.... I går (läs lörd) spelade vi golf med Alex och Jonas ( inte jag för jag lyckades att sträcka rygge när jag tog på mig golfskorna).
Naturligtvis så blev det tävling. Som SG vann, igen... Men vi hade en trevlig dag tillsammans som avslutades med en sen lunch i klubbhuset. (Hamburgar tallrik med pommes för de spelande och kaffe till den shoppande (Jag).
klart slut varulvs tjut.
kram
Catarina

Malin sa...

Heeej!
Åh, Yoghurtland är verkligen fantastsikt! Älskar all sån plockmat som dom har, färsk frukt å allt. Å jag gillar ju mac & cheese också. :)
Längtar så mycket till vi osså får åka...blev ju inget denna terminen, men vi kommer i februari. Fast då är väl inte ni kvar?
Ser ut som att ni har det grymt iaf! :) Lycka till med fortsatt möbeljakt.
Kram