onsdag 2 september 2009

Lill-Lördag

Godmorgon för mig o godkväll för er.
Nu sitter jag vid lilla frukostbordet och har precis klämt i mig lite gröteli-gröt. Finers.


Jag var precis ute och skulle leta upp den där myr-motorvägen, men förgäves. Kanske är semestertider, vad vet jag...


Igår kväll var Malin och jag glada. Då blev vi nämligen ägare av varsitt Adobe Creative Suite (Cs4) för endast 1500kr. Som jag nämnt tidigare så går den svenska versionen på ca 30 000kr hemma, så man kan säga att vi gjort varsitt klipp!
(jag år vindruvor och var glad)

I veckan har vi damer även börjat kolla upp alternativ till att bege oss till såväl LA som Las Vegas. Till LA blir det antagligen att ta tåg pga av stans otroligt stakade motorvägsavfarter, men därtill blir det möjligen en hyrbil väl på plats.
Till Las Vegas hyr vi bil för hela slanten och ta oss igenom öknen innan lysrören och byggnaderna poppar upp.
Malin och jag har även börjar kolla upp lite olika klätterklubbar. Det hade varit skitkul att ha en dag i veckan då man beger sig till en klätterhall och bestiger lite väggar.

I övrigt fick vi en
morgontidning framför dörren idag. Fint.

1 kommentar:

catarina sa...

va det sydsvenskan????? SG vill gärna följa med till Las Vegas är det ok????
kram