tisdag 20 april 2010

Mög



Huvudvärk av barnskrik, rygg som krånglar och ett vattenglas som står på så långt avstånd att jag måste resa mig för att få tag i det.

Mycket kan vara fel ibland, men just nu är det största felat en jävla vulkan. Pga denne vulkan på en ö flera tusen mil ifrån min sfär så har jag förlorat 900kr på ett avbokat hotell, fått skriva ett klagobrev till ett polskt flygbolag med förhoppning om återbetalning och läst en guidebok helt i onödan.
Eller onödan och onödan - förhoppningsvis kommer kunskapen till nytta vid ett annat tillfälle... men hur kul är det att vara positiv nu.

Nä, nu ska jag kurera mitt humör med hjälp av Amy Winehouse underbara stämma i "Will You Still Love Me Tomorrow".

Uppdatering om den passerade helgens fina aktiviteter kommer imorn eller nåt.

Inga kommentarer: