torsdag 15 april 2010

Kärlek

Igår (onsdag) hade jag en ledig dag som skulle tillägnas studier, jobbsök och bankbesök.
Jag åkte till Lund, besökte banken, köpte mig en ciabatta och var på väg mot Hjärup för solning och pluggande då jag fick ett SMS från Aki.
Hon bjöd hem till fika och sa att hon hade en sak att berätta....
Mina tankar började spinna.

Väl hemma i hennes soffa plockar hon fram kaffe och tårta.















Och berättar att Per och hon är förlovade.
Det glittrade i ögonen på henne och så även på oss övriga.

Med en väldigt söt historia kring frieriet berättade hon även att bröllopet möjligen ska planeras till nästa sommar.
Jag kan knappt bärga mig tills dess.

Ett stort grattis till min kära vän och hennes blivande man

3 kommentarer:

Unknown sa...

Awww kära du!! Vad fint du skriver! Nu fick jag rysningar på kroppen :)

<3

Vännen på andra sidan Atlanten sa...

Och kom i håg vem som fick veta först(av flixen)! Trots att hon befinner sig på andra sidan klotet =). Fast hade naturligtvis velat vara där när nyheten berättades......

Unknown sa...

Japps...det glöms ej. Du är nära men ändå så långt bort!!