fredag 21 augusti 2009

Håll en tumme eller två


...i kväll (mitt under vår förfest) släpps det upp kurser på SBCC's webbsida. Det är sådana kurser som vissa har anmält sig till, men av ngn anledning inte betalt för... så därför blir kursplatser lediga..... till min glädje!!
Så håll gärna en tumme för att mina eftertraktade marknadsföringskurser ska bli lediga!

Fridens Liljor / Camilla


Ps. Imorn (idag svensk tid) kl.16 åker min fästman till Hong Kong för att studera. Han har oxå lovat att börja blogga, så kolla in honom på hongkongochjag.blogspot.com .Ds.

3 kommentarer:

catarina sa...

Jag håller två tummar och mina stortåar.
Kram
Catarina
Ps. om tre timmar lämnar vi Alex på Kastrup. Känns tomt att inte har någon av er hemma ds.

Malin sa...

Fästman?! Grattis, grattis! :)

catarina sa...

Ja, ja, då har storebror lämnat oss för en månad eller två, man kan inte göra annat än att hoppas att han har et bra, hoppas han har hunnit ta reda på om hans skolguide är en kille eller en tjej än?!?! haha utan er två känns det ganska tomt men man får väl stå ut.

Kram
Clara