tisdag 22 september 2009

Var är min Sanna?

Både jag och Malin behöver vår frisör här just nu. Ett tecken på att det är dags att klippa mig är att jag konstant sätter upp håret - vilket händer hela tiden just nu.

I min konstkurs går det en tjej som har världens finaste frisyr. Hon påminner lite om hon som spelade Anna i OC för en del år sen....

.... fast hon i min konstkurs (tror hon heter Madison) är mindre sminkad och har blå ögon.
Jag har funderat på en liknande frilla.
Eller kanske något i stil med dessa nedan:

Dock känns det löjligt viktigt att ni tänker bort övriga associationer till de två personerna jag just publicerat. Frisyrerna är det vi tittar på, frisyrerna.

Men isf behåller jag min egen hårfärg och kör endast på klippet.
Vad sägs? Give me feedback. Kanske feedback från min frisör i egen hög person? :)

(camillaelofsson84@hotmail.com)

7 kommentarer:

Unknown sa...

Klipp Klipp oooooh klipp! det växer ju ut igen och lite crazy är kuligt! det kommer klä dig, för det mesta klär en skönhet :D

lololololo sa...

Säger som Wayne Gretsky; du missar 100% av alla skott du inte skjuter - Go for glory!

camilla sa...

Hahahah, du är en sån vis man Lucas.
Och bara för att både du och Aki är så visa så kommer jag att genomföra ett klipp! Yippee Ki YaY!

catarina sa...

Jag röstar på Paris frisyr... bara om du glömmer allt annat som har med henne att göra..... NEJ du får inte ha en liten hund i handväskan
Kram

Unknown sa...

Heja heja heja Camme :D
Visa bild så fort du har den nya frillan. Spännande!!

camilla sa...

nu blev jag lite nervös...

Unknown sa...

Hehe Paris hilton som förebild är väl inte det bästa oavsett vad vi snackar om.. men jag antar att hennes frisyr på dig är en bra mix av intelligens och..stil? :)

Farsan har fixat biljetter till LA, så jag har redan börjat kolla upp aktiviteter.. Six Flags Magic Mountain är redan bokat nån helgdag och jag hade älskat att gå på en NHL- eller NFLmatch (om inte bara för att lära dig allt om Touchdowns, third down, fumbles och Hail Marys..).