söndag 27 september 2009

Söndagsmys med pannkakor och tand-fe.


Hej hej hallå.

Nu är klockan 3pm och vi ska snart lämna lyan för att åka ca 40 min till en godisaffär.
Vi kan även kallas målinriktade.


Igår hade vi kul-kul. Vi var på IV (Isla Vista) och kollade på Kyran när han framträdde med sitt band på en husfest. Jädra drag.


Kyran.

Trumpetaren.
Kyran's bror, Michael.

Beer-cage och skor på heltäckningsmatta. Jag lärde mig en dans av några mexikanare. Sailor-dance eller nåt. Den ska jag dansa när jag går ut på diskotek hemma i Sverige
.

Imorse hade jag och fröken Magnusson förberett igen. Hon hade köpte blueberry-pannkakssmet och jag melon. Mumma.


Men även om vi kanske förtär en del socker här så kommer ändå inte tandtrollen besöka min mun. Det ser fröken Magnusson till. Hon e allt bra hon :)

1 kommentar:

catarina sa...

ska bli intressant att se din dans här hemma på Sveagatan 10.... Jag tänkte lära mig någon kinesisk folkdans. Tänk vilket danspar vi skulle bli..