onsdag 9 september 2009

Fyra updates


Tidskrävande:


Sitter vid datorn, vilket jag nu gjort i ganska så exakt 6 timmar. Att skriva en press release är svårt. Att skriva om sig själv (i tredje person) på engelska och dessutom hitta på storyn är otroligt svårt. Och tidskrävande. Det är en uppgift till min PR kurs ikväll. Vi s
ka lära oss att formulera och strukturera upp en bra, lättläst och intresseväckande press release.

Ser fram emot helgen:

Igår var Malin och jag och köpte tågbiljetter till LA, fre-sön. Ska till skolan och skriva ut konsertbiljetter snart. Och senare ikväll ska vi boka boende. Wunderbar!

Klättermus:

Har varit i kontakt med Goleta Atlethic Club. Malin och jag ska nog på studiebesök där nästa vecka för att spana in klätterväggarna.


Konstnär:

Och här är mitt första konstverk. Blev det lite snett när jag fotade det dock...
Det svarta är målat med akrylfärg men hjälp av en tunn, tunn pensel. Pilligt, men skoj!
Typ terapi.


Simma lugnt

1 kommentar:

catarina sa...

Snygg tavla, passar jätte fint till min nya gråa vägg...
kram