söndag 18 september 2011

Bättre sent än aldrig....

Cali, Cali

Tre damer på ett flyg över det stora blå en dag i juni.
Vänner att möta upp och minnen att väcka.


Vi tog oss igenom följande...

Underbara frukostbruncher 
 Massor av frozen yogurt




Promenader



Fina utsikter





Goda drycker 


California Rolls
​​

Lekar och flaskbröllop





Nattamat


Strandhäng





Prova på saker som vi aldrig gjort




Tyginköp på Mood


Bröllopsdate



Hiking








 

Åt gott



Åt äckligt


Och bara hade finfina stunder ihop




4 kommentarer:

Emelie sa...

Kom tillbaka! :D

Hjortis sa...

ååh jag längtar tillbaka! föresten så har jag bestämt att ta en tripp till malmö ngn helg i höst för att hälsa på!

Anonym sa...

Och du var tvungen att ta med "-Malin, what are you donin?! -Eh....I´m eating a....fruit"- fotot?
Jaja....jag bjuder väl på den då....

camilla sa...

Jaaaa - jag vill Emelie!
Jaaaa, Johanna - kom ner. Det är för dåligt att vi aldrig kom iväg till sthlm.
Jaaaa, Malin. Bilden är underbar och jag tycker extra mkt om dig när jag ser den. Du ser så härligt förvirrat, mumsig och gottig ut. Puss!