fredag 19 februari 2010

Har ju glömt...

...berätta om den 3 februari då jag var hos Top Dollars på festligheter.
Deras lokal är färdig och de har varit Malmös skönaste reklambyrå i ett helt år nu. Och i mars är det faktiskt ett år sen jag praktiserade där.

Det var sailer tema som kunde tolkas valfritt.
Max körde på kaptenlooken.


Jörgen var en klassisk matros.

Matrisserna? Eller vad säger man... jaja, fina va dem iaf, Anna & Linn.

Maya & Elliott var all-natural. Med stil.

Folk började ramla in. Plockmat, Vin, Pins och Husvagnshäng.

DJ'n rullade Lp's.

Tomas skötte videoinspelningen då aftonens
musikanter drog av sina låtar.

Mkt trevlig kväll.

2 kommentarer:

the wrestler sa...

men vart är bilderna på dig och din outfit då???

Anonym sa...

Hej Wrestlern. Jag var all-natural. Hade glömt bort att det var tema. Men hade jag kommit ihåg det hade jag varit utklädd till torsk :)