torsdag 3 december 2009

Minnen

Med stor förvåning lyckades jag loggan in på den gamla resedagbok från fjärran tider. Minnena sköljde över mig:


Långresa Australien, Nya Zeeland, Thailand
Februari - Maj 2005

Tacosmiddag på Nya Zeeland.

Äcklig fluga störde bilden.

Hushunden Sigrid.

Johnny 1 och Johnny 2



------------------------------------

St Anton säsong, Österrike
December 2005 - April 2006

Ordval: vackert

Vackraste töserna i stan, inkl. Sunny.

Fryst sushi. Är man i behov så är man i behov.

Skål

6 kommentarer:

Emma sa...

*vill skriva ett vackert pustljud här, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra, så jag gör så här i stället*

puss

Unknown sa...

Det var fina tider det :D
Puss

Alex sa...

älskar mitt coola sätt att bära en flatcap!!!Gangsta....

Anonym sa...

Åh, vilka minnen av t.ex. vårt besök hos dig och Emma där allt luktade get och hyrestanten som blev sur när hon upptäckte Alex i ert rum, vädret i S:t Anton för oss stackars skidtokiga, dansen till Martins band. Minnen är härliga ting att plocka fram då och då.
Kram från Moren.

catarina sa...

SÖTA!!!!!!!!!!!!!!!

Adam sa...

Tack Camilla. Bogges otvivelaktigt tönna stil samt bucketdrickning har satt sina spår här i Kina land. Sättet han tittar in i kameran som "Vadå, jag dricker ju bara en bucket, fack off" är om möjligt sjukare än hans modeval att bära flatcap som matchar hans wonderwomen tisha.