torsdag 5 november 2009

Inte rättvist!

Igår låg Andreas kvar i feber. Pappa kände att han fick mer och mer ont i lederna och mamma hade fortsatt ont i halsen. Det blev en dag de spenderade utan mig pga smittorisk. Mamma, pappa och jag möttes bara upp för en snabb middag innan min kvällskurs började.

Idag hade jag mina aningar om att även pappa skulle ligga däckad - vilket är fallet.
Han har 38 graders feber. Mamma, malin och jag bokade in att fara iväg med bilen till en dansk by som heter Solvang och käka lunch, men nu smsar broren och berättar att även mamma börjar känna sig dålig. Detta är fan inte klokt! Hur mkt otur får man ha?
Den ända solglimten vi kan se i detta är att Andreas är på bättringsväg.

Jaja.
Malin och jag går iaf ner till dem om ca 30 min för att känna av läget och prata om hur planerna för helgens LA-resemål ska läggas om. Vi funderar på att låna bilen idag och köra till Solvang själva, även om våra körkort har "gått ut" i amerikanska termer.

Snälla febergud - stick!

1 kommentar:

catarina sa...

Det är för ...., vilken otur. Hoppas familjen kryar på sig... Hälsa..