torsdag 22 oktober 2009

Idag: Intervju på Atkinson Gallery, Imorn: San Francisco, baby

Nu ska jag snart iväg och intervjua skolans gallerichef. Jag ska knåpa ihop en PR Plan för galleriet och behöver lite underlag. Är lite nervig - men det ska nog gå vägen.

Efter konstkursen imorn är jag friii som en fågel fram till på måndag eftermiddag. Alla midtermsen är då avklarade och en bilresa längs kusten upp till San Francisco väntar imorn (fredag) till på måndag. Ska bli så najs.
Alcatraz är bokat för besök på söndag och i övrigt tror jag att Cameron, som varit i SF förut, får guida oss lite. Häng i någon av parkerna och lite hippie historia hade inte suttit helt fel.

Funderar på att ta mig en svängom i någon park i helgen.

Nä. Slutbloggat för nu. Åter till intervjufrågorna.
Håll en tumme eller två.

1 kommentar:

catarina sa...

Lycka till och hade skoj i SF men va rädd om dig