tisdag 27 oktober 2009

Grattis Vår Malin

Klockan 06.59 vaknade jag. Tillsammans med Johanna och Emelie smög jag mig ut i köket. Prassel prassel. Fram med paketerna. Stoppa ljus i donuten och.... javisst ja, tändaren ligger inne på vårt rum.... hur ska detta lösas?

"Jag må hon leva, jag må hon leva....". En yrvaken Malin tittade upp men fnittrade snabbt till över överraskningen. Jag letade genast fram tändaren och tände upp donuten.... Sådär ja, nu e vi på banan.

Det var en barnsligt förtjust Malin som öppnade paket och blåste ut ljus.
Det blev fyra produkter från Clinique, ett presentkort på Victoria's Secret och en tavla.

Dessvärre var donuten ap-äcklig. Men dekorativ...

Tavlan var ett resultat av några veckors konstkurs.

Den föreställde Malin själv. (klicka på bilden för att se större)
Från vänster: Malins porträtt i akryl, Malin själv och fotot jag målat av.
Malin blev mycket glad och vi med henne.

Dessvärre kunde vi inte fira henne mer idag pga av kvällskurser och plugg, men en glassbjudning blev det i San Francisco och ett restaurangbesök till helgen kanske vi får till :)

Inga kommentarer: